Este punctul zero,la care ne raportam si reprezinta cel mai important aspect in intregul procesul de optimizare si ulterior de implementare al proiectului. Analiza seo completa,amanuntita corelata cu interpretarea corecta a semnalelor, Google va releva eventualele erori sau functionalitati incorecte a site-ului iar toti acesti factori vor determina nota obtinuta si in functie de acesta vom stabilii strategia de dezvoltare web pentru a obtine o pozitionare de top in principalul motor de cautare.
In dezvoltarea strategiei de marketing ne vom baza pe analiza seo,vom tine cont de factori interni ce compun site-ul d-voastra,elemente cum ar fi meta-taguri,meta-descrieri erori de codare sau timpul de incarcare al site-ului.
CONTENT ESTE CHEIA – CONTENT IS THE KING
Indiferent ca vorbim de un blog,site de continut sau prezentare sau despre un magazin on-line cu un numar mare de produse continutul sau textul site-ului joaca un rol decisiv. Acesta trebuia
sa fie bine corelat,scris intr-o intr-o maniera cat mai normala,creat pentru client si cu pentru motorul de cautare Google.Cu fiecare update la algoritmi Google aceste se inbunatateste si este capabil sa interogheze si sa interpreteze cu acuratete relevanta si mai ales unicitatea continutului.
LA CE NE UITAM PRIMA DATA :
Conform raportului de analiza realizata in prelabil vom vizualiza si corectari cei mai importanti
factori ce compun etapa de ” optimizare on-page ” cum ar fi :
– optimizarea continutului / titlul site-ului / meta tagurile /
– meta-descrierile / headlines sau headere / atribute “alt” pentru imagini /
– linkuri interne / harta xml sau sitemap / fisier robots.txt
– pagini de redirect / timpul de incarcare vs marimea pagini / fisier .htacces
De-a lungul timpul am invat ca in SEO nu este vorba doar de analiza,strategie si implementare pentru ca nici un proiect nu este unic,fiecare proiect trebuie analizat amanuntit in functie de nisa pentru care se doreste a fi promovat.In acest sens credem ca fiecare detaliu conteaza si iar carateristici precum unicitatea,densitatea si afisarea corespunzatoare a cuvintelor cheie in pagina este unul din factori decisivi.
Internetul este plin de articole de genul “how to ” ce iti pot relata teorii care de cele mai multe ori nu dau randament si asta datorita faptului ca SEO nu este o “stiinta” exacta , algoritmi se schimba iar tehnicile de analiza SEO si implementare trebuie corelate cu multa pricepere pentru a aduce rezultate concrete si nu doar promisiuni.Tocmai de aceea echipa Alba Design a introdus un nou concept,unic pe piata web din Romania si ma refer aici la Garantia Clientului ! Acest concept consta in satisfacerea clientului,dandui acestuia posibilitatea de a beneficia de serviciile de optimizare SEO dar in acelasi timp sa fie doar si in functie de rezultate.