Avem si de aceasta data un articol cu sfaturi pentru cei ce detin un magazin online, alaturi de un infografic.
1. Stabileste obiective
Nu doar in offline ai nevoie de obiective de business. Trebuie sa stabilesti obiective si activitati de marketing atat anuale, cat si lunare sau in functie de campaniile de marketing.
2.Valideaza-ti ideile
Inainte de a lansa un produs, fa un research de cuvinte cheie, vezi care ar fi piata si numarul de clienti potentiali, precum si daca exista o nevoie reala pentru acel produs.
3. Lanseaza-te puternic
Nu ne referim doar la lansarea initiala a magazinului online, ci si la campaniile periodice pe care le poti avea. Fiecare campanie si promotie trebuie anuntata si distribuita pe toate canalele de marketing.
4. Imaginile produselor trebuiesc sa fie cat mai bine realizate si sa confere utilizatorului o experienta placuta. Foloseste imagini la o calitate inalta, zoom-ul si imagini 360 si pune in evidenta toate calitatile produsului.
5. Design Responsive. Jumatate din traficul de pe internet este realizat de pe dispozitivele mobile. Magazinul tau trebuie sa fie optimizat pentru a primii comenzi si de pe telefoane sau tablete.
6. Diferentiaza-te de alti competitori printr-un continut de calitate si descrieri unice pentru fiecare produs, avandu-l pe client in centrul atentiei.
7. Live Chat si discutiile pe Social Media pot fi un diferentiator pentru clientii care doresc sa discute cu un reprezentant al magazinului tau.
8. Platile online sunt din ce in ce mai populare in randul romanilor ce comanda online.
9. Costul livrarii este un puternic diferentiator. Cei mai multi clienti doresc livrare gratuita si urasc costurile sau timpul mare de transport.