SEO LOCAL: Este important sa nu neglijati optimizarea seo pentru motoarele de cautare , calificate locala. Altfel spus , o cautare pe Google pentru “ web design alba “ va oferii ( sub extrasul in caseta din Google Maps ) tot cele mai bune rezultate organice pentru cautarea respectiva din indexul Google principal. In activitatile SEO, trebuie sa va asigurati in continuare ca pagina de baza si cel putin o pagina de destinatie de pe site sunt bine optimizate pentru interogari relevante de cautare. Asta inseamna ca numele locului tau sa fie proeminent in tagurile heading si in alte blocuri de text on-page si sa detina linkuri inbound bogate in ancore de la alte site-uri care include locatia.
Local SEO este una dintre cele mai importante strategii pentru afacerile locale orientate pe promovarea intr-o anumita regiune sau intr-un anumit oras. Deci, obiectivul principal al unei campanii de Local SEO este anume promovarea axata pe componenta geografica. Ai nevoie de Local SEO daca detii o afacere locala ( un restaurant, salon de frumusete, magazin, service auto etc.), cu o locatie fizica, nu doar una virtuala.
Cercertarile arata ca o mare importanta pentru Local SEO o au linkurile externe si optimizarea on site. Mai jos va prezentam factorii ce influenteaza la clasarea pe primele pagini ale rezultatelor organice ale unui site cu specific local (afacere locala):
- Semnale linkuri – 29%;
- Semnale SEO on page – 24%;
- Semnale comportamentale – 11%;
- Personalizare – 9%;
- Semnale citatii – 8%;
- Semnale Google My Business – 7%;
- Semnale review – 7%;
- Semnale din retele sociale – 5%.